 
             
             
             
                            e-podpis dla Twojego urzędu
Zestaw do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego Szafir przenosi do sfery cyfrowej komunikację z przedsiębiorcami, osobami prywatnymi i innymi organami administracji państwowej. Pracownicy urzędu wygodnie i szybko podpiszą wszelkie pisma, dzięki czemu oszczędzą czas i koszty związane z obiegiem dokumentów, ich archiwizacją oraz bezpośrednią obsługą interesantów. E-podpis Szafir pozwala na podpisywanie wielu dokumentów jednocześnie, szyfrowanie ich i znakowanie czasem. Posiada taką samą moc prawną jak podpis własnoręczny, a jego stosowanie jest całkowicie bezpieczne i zgodne z rozporządzeniem eIDAS.
Co zyska urząd dzięki podpisowi elektronicznemu Szafir?
 
                                                            Usługa wspomaga przejście z tradycyjnego obiegu dokumentów na cyfrowy, dzięki czemu obniża koszty związane z bezpośrednią obsługą klienta, wydrukiem pism, ich wysyłką i archiwizacją. Szafir pozwala na wygodne podpisywanie wielu dokumentów jednocześnie.
 
                                                            Podpis elektroniczny Szafir upraszcza obieg i wysyłkę dokumentów, pozwalając je szybko i bezkosztowo katalogować i wyszukiwać.
 
                                                            Niezawodność i bezpieczeństwo usługi zapewnia KIR, jeden z wiodących kwalifikowanych Podmiotów świadczących usługi zaufania. Podpis elektroniczny Szafir spełnia rygorystyczne wymogi rozporządzenia eIDAS. Dokumenty można także szyfrować i znakować czasem.
 
                                                            Dzięki rezygnacji z tradycyjnego obiegu dokumentów papierowych oraz przejściu na mobilną wersję podpisu elektronicznego urząd przyczynia się do dbałości o planetę, stając się ambasadorem zrównoważonego rozwoju.
- 
                        100% online zamawiasz online i odbierasz w wybranym miejscu 
- 
                        wygoda wiele dokumentów podpisanych jednocześnie 
- 
                        prosta procedura uzyskania certyfikatu - bez zbędnych papierów 
- 
                        aż o 75% niższe koszty obsługi dokumentów 
- 
                        dostawa bezpośrednio do Twojego biura 
- 
                        ponad 750 placówek własnych KIR i partnerskich w całej Polsce 
Warto przeczytać
Kwalifikowany podpis elektroniczny mSzafir dostępny w aplikacji mObywatel
mBank Słowacja uruchamia dostarczaną przez nas usługę Verification of Payee (VoP) dla przelewów w euro
Przenoszenie rachunków bankowych w systemie Ognivo w III kw. 2025 r.
Statystyki systemów rozliczeniowych we wrześniu 2025
 
            