Baner_Kategorie_Identyfikacja i e-podpis_desktop.jpg

Podpis elektroniczny Szafir

Podpisywanie dokumentów z czytnikiem i kartą

Powrót
Page background
Page background
Produkt_w_skrocie_ADMINISTRACJA_Szafir_desktop.jpg Logotyp_Szafir.png

e-podpis dla Twojego urzędu

Zestaw do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego Szafir przenosi do sfery cyfrowej komunikację z przedsiębiorcami, osobami prywatnymi i innymi organami administracji państwowej. Pracownicy urzędu wygodnie i szybko podpiszą wszelkie pisma, dzięki czemu oszczędzą czas i koszty związane z obiegiem dokumentów, ich archiwizacją oraz bezpośrednią obsługą interesantów. E-podpis Szafir pozwala na podpisywanie wielu dokumentów jednocześnie, szyfrowanie ich i znakowanie czasem. Posiada taką samą moc prawną jak podpis własnoręczny, a jego stosowanie jest całkowicie bezpieczne i zgodne z rozporządzeniem eIDAS.

Więcej o e-podpisie Szafir

Co zyska urząd dzięki podpisowi elektronicznemu Szafir?

mojeid_oszczednosc czasu i pieniedzy.jpg

Usługa wspomaga przejście z tradycyjnego obiegu dokumentów na cyfrowy, dzięki czemu obniża koszty związane z bezpośrednią obsługą klienta, wydrukiem pism, ich wysyłką i archiwizacją. Szafir pozwala na wygodne podpisywanie wielu dokumentów jednocześnie.

Szafir_obieg dokumentów.jpg

Podpis elektroniczny Szafir upraszcza obieg i wysyłkę dokumentów, pozwalając je szybko i bezkosztowo katalogować i wyszukiwać.

mSzafir_bezpieczenstwo.jpg

Niezawodność i bezpieczeństwo usługi zapewnia KIR, jeden z wiodących kwalifikowanych Podmiotów świadczących usługi zaufania. Podpis elektroniczny Szafir spełnia rygorystyczne wymogi rozporządzenia eIDAS. Dokumenty można także szyfrować i znakować czasem.

mSzafir_zrównoważony rozwój.jpg

Dzięki rezygnacji z tradycyjnego obiegu dokumentów papierowych oraz przejściu na mobilną wersję podpisu elektronicznego urząd przyczynia się do dbałości o planetę, stając się ambasadorem zrównoważonego rozwoju.

  • 100% online

    zamawiasz online i odbierasz w wybranym miejscu

  • wygoda

    wiele dokumentów podpisanych jednocześnie

  • prosta procedura

    uzyskania certyfikatu - bez zbędnych papierów

  • aż o 75%

    niższe koszty obsługi dokumentów

  • dostawa

    bezpośrednio do Twojego biura

  • ponad 750

    placówek własnych KIR i partnerskich w całej Polsce

Opinie_desktop.jpg