e-podpis dla Twojego urzędu
Zestaw do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego Szafir przenosi do sfery cyfrowej komunikację z przedsiębiorcami, osobami prywatnymi i innymi organami administracji państwowej. Pracownicy urzędu wygodnie i szybko podpiszą wszelkie pisma, dzięki czemu oszczędzą czas i koszty związane z obiegiem dokumentów, ich archiwizacją oraz bezpośrednią obsługą interesantów. E-podpis Szafir pozwala na podpisywanie wielu dokumentów jednocześnie, szyfrowanie ich i znakowanie czasem. Posiada taką samą moc prawną jak podpis własnoręczny, a jego stosowanie jest całkowicie bezpieczne i zgodne z rozporządzeniem eIDAS.
Co zyska urząd dzięki podpisowi elektronicznemu Szafir?
Usługa wspomaga przejście z tradycyjnego obiegu dokumentów na cyfrowy, dzięki czemu obniża koszty związane z bezpośrednią obsługą klienta, wydrukiem pism, ich wysyłką i archiwizacją. Szafir pozwala na wygodne podpisywanie wielu dokumentów jednocześnie.
Podpis elektroniczny Szafir upraszcza obieg i wysyłkę dokumentów, pozwalając je szybko i bezkosztowo katalogować i wyszukiwać.
Niezawodność i bezpieczeństwo usługi zapewnia KIR, jeden z wiodących kwalifikowanych Podmiotów świadczących usługi zaufania. Podpis elektroniczny Szafir spełnia rygorystyczne wymogi rozporządzenia eIDAS. Dokumenty można także szyfrować i znakować czasem.
Dzięki rezygnacji z tradycyjnego obiegu dokumentów papierowych oraz przejściu na mobilną wersję podpisu elektronicznego urząd przyczynia się do dbałości o planetę, stając się ambasadorem zrównoważonego rozwoju.
-
100% online
zamawiasz online i odbierasz w wybranym miejscu
-
wygoda
wiele dokumentów podpisanych jednocześnie
-
prosta procedura
uzyskania certyfikatu - bez zbędnych papierów
-
aż o 75%
niższe koszty obsługi dokumentów
-
dostawa
bezpośrednio do Twojego biura
-
ponad 750
placówek własnych KIR i partnerskich w całej Polsce