mojeID dla Twojego banku
Wzbogaca cyfrową ofertę banku w ramach bankowości elektronicznej.
Bank, pełniący rolę dostawcy tożsamości w ramach usługi mojeID, pozwala swoim klientom potwierdzać ich tożsamość zdalnie, dzięki czemu zapewnia im szybki dostęp do szeregu usług online świadczonych przez komercyjnych i publicznych dostawców. Użytkownicy, chcąc skorzystać z oferty usługodawców, logują się do swojej bankowości elektronicznej i w ramach procesu potwierdzania tożsamości każdorazowo wyrażają zgodę na przekazanie niezbędnych danych.
Co zyskuje bank dzięki usłudze mojeID?
Dzięki mojeID bank rozszerza zakres cyfrowych usług o elektroniczną identyfikację dostępną we wszystkich sektorach gospodarki. Możliwość korzystania z mojeID zwiększa kompetencje cyfrowe klientów Twojego banku.
Bank zapewnia bezpieczeństwo przechowywanych danych klientów, a usługa mojeID zapewnia bezpieczeństwo w procesie przekazania wymaganych danych. Bank dostarczając cyfrowe i wygodne rozwiązania potwierdza swoją dbałość o klienta i buduje jego zaufanie.
Identyfikacja elektroniczna z wykorzystaniem mojeID to kolejna cyfrowa usługa oferowana przez Twój bank podnosząca poziom cyfryzacji społeczeństwa.
mojeID stanowi ważny element ekosystemu zaawansowanych i bezpiecznych rozwiązań cyfrowych. Jest rozwiązaniem zgodnym z obowiązującymi regulacjami w zakresie identyfikacji elektronicznej.
-
+ 1,4 mln
największa liczba uwierzytelnień dziennie
-
20 sekund
zajmuje potwierdzenie tożsamości w bankowości elektronicznej
-
+ 511
mojeID dostępne dla klientów 11 banków komercyjnych, ponad 500 banków spółdzielczych
i SKOK im. F. Stefczyka -
w pełni
online
-
30 lat
doświadczenia KIR
-
zaufanie
- Godło "Teraz Polska 2021"
- Digital Excellence Awards 2021