e-podpis dla Twojego banku
Podpis kwalifikowany Szafir to usługa, która przeniesie komunikację w Twoim banku do sfery cyfrowej. Zestaw z czytnikiem i kartą pozwala podpisywać elektronicznie nielimitowaną liczbę dokumentów, oszczędzając czas i redukując zbędne koszty.
Kwalifikowany podpis elektroniczny ma taką samą moc prawną jak podpis własnoręczny, a jego stosowanie jest całkowicie bezpieczne i zgodne z rozporządzeniem eIDAS. Dokumenty można dodatkowo szyfrować i znakować czasem.
Jak działa podpis elektroniczny Szafir?
Zestaw do składania podpisu Szafir zawiera kartę kryptograficzną i czytnik podłączany do komputera. Umożliwia cyfrowe podpisywanie dokumentów w dowolnym formacie, obsługiwanym przez dowolną aplikację podpisującą. Szafir dostępny jest w wariancie na 1 rok lub 2 lata. Bez limitu podpisów. Do czego Twój bank wykorzysta kwalifikowany podpis elektroniczny Szafir:
- Podpisywanie dokumentów dla klientów banku
- Szyfrowanie pism i nadawanie im daty pewnej
- Składanie podpisów na umowach z klientami
- Podpisywanie wewnętrznych pism banku
Co zyska mój bank dzięki podpisowi elektronicznemu Szafir?
obniża koszty
obsługi klienta
obniża koszty
obsługi klienta
Wdrożenie podpisu elektronicznego Szafir sprawi, że Twój bank zaoszczędzi czas i pieniądze związane z wydrukiem, wysyłką i archiwizacją dokumentów, a tym samym zmniejszy koszty bezpośredniej obsługi klienta.
wspiera
ideę paperless
wspiera
wspiera ideę paperless
Wprowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów to sygnał, że Twój bank podąża za najbardziej innowacyjnymi trendami gospodarki cyfrowej i staje się ambasadorem zrównoważonego rozwoju oraz idei paperless.
eIDAS
Szafir spełnia wymogi rozporządzenia
eIDAS
Szafir spełnia wymogi rozporządzenia
Niezawodność i bezpieczeństwo usługi zapewnia KIR, jeden z wiodących kwalifikowanych podmiotów świadczących usługi zaufania w Polsce. Podpis elektroniczny Szafir spełnia wymogi rozporządzenia eIDAS oraz daje możliwość szyfrowania i nadawania daty pewnej dokumentom.
750
placówek w całej Polsce
750
placówek do dyspozycji klientów
Zestaw do składania podpisu można odebrać w jednej z ponad 750 placówek w Polsce bądź zamówić specjalną usługę zakupu certyfikatu z dowozem, instalacją i szkoleniem z jego obsługi.
-
100% online
zamawiasz online i odbierasz w wybranym miejscu
-
wygoda
wiele dokumentów podpisanych jednocześnie
-
prosta procedura
uzyskania certyfikatu - bez zbędnych papierów
-
aż o 75%
niższe koszty obsługi dokumentów
-
dostawa
bezpośrednio do Twojego biura
-
ponad 750
placówek własnych KIR i partnerskich w całej Polsce