Baner_Kategorie_Identyfikacja i e-podpis_desktop.jpg

mojeID

Weryfikacja tożsamości z wykorzystaniem e-bankowości

Powrót
Page background
Page background
Produkt_w_skrocie_ADMINISTRACJA_mojeID_desktop.jpg Logotyp_mojeID.png

mojeID w urzędzie

Dzięki integracji z tzw. węzłem krajowym (Login.gov.pl) mojeID może być wykorzystywane w ramach logowania do usług i serwisów administracji publicznej oraz zakładania i wykorzystywania Profilu Zaufanego. Usługa mojeID pozwala zrealizować online wszelkie formalności, które wcześniej wymagały potwierdzenia danych osobiście. Dzięki temu obywatel może zdalnie załatwić wiele spraw administracyjnych dostępnych online przez urzędy i serwisy administracji publicznej – od złożenia wymaganych wniosków i deklaracji po np. uzyskanie odpisu aktów z urzędu stanu cywilnego.

Obywatel, chcąc skorzystać z danej usługi publicznej w pełni online, loguje się do wybranego portalu administracji publicznej – wybierając węzeł krajowy (login.gov.pl) lub Profil Zaufany, w kolejnym kroku wybiera swoją bankowość elektroniczną z listy banków. Następnie po zalogowaniu do bankowości elektronicznej, w ramach procesu potwierdzania tożsamości, wyraża zgodę na przekazanie niezbędnych danych i automatycznie wraca na stronę serwisu i kontynuuje realizację sprawy urzędowej. Więcej informacji na stronie login.gov.pl

  • + 1,4 mln

    największa liczba uwierzytelnień dziennie

  • 20 sekund

    zajmuje potwierdzenie tożsamości w bankowości elektronicznej

  • + 511

    mojeID dostępne dla klientów 11 banków komercyjnych, ponad 500 banków spółdzielczych
    i SKOK im. F. Stefczyka

  • w pełni

    online

  • 30 lat

    doświadczenia KIR

  • zaufanie

    • Godło "Teraz Polska 2021"
    • Digital Excellence Awards 2021