 
             
             
             
                            mojeID w urzędzie
Dzięki integracji z tzw. węzłem krajowym (Login.gov.pl) mojeID może być wykorzystywane w ramach logowania do usług i serwisów administracji publicznej oraz zakładania i wykorzystywania Profilu Zaufanego. Usługa mojeID pozwala zrealizować online wszelkie formalności, które wcześniej wymagały potwierdzenia danych osobiście. Dzięki temu obywatel może zdalnie załatwić wiele spraw administracyjnych dostępnych online przez urzędy i serwisy administracji publicznej – od złożenia wymaganych wniosków i deklaracji po np. uzyskanie odpisu aktów z urzędu stanu cywilnego.
Obywatel, chcąc skorzystać z danej usługi publicznej w pełni online, loguje się do wybranego portalu administracji publicznej – wybierając węzeł krajowy (login.gov.pl) lub Profil Zaufany, w kolejnym kroku wybiera swoją bankowość elektroniczną z listy banków. Następnie po zalogowaniu do bankowości elektronicznej, w ramach procesu potwierdzania tożsamości, wyraża zgodę na przekazanie niezbędnych danych i automatycznie wraca na stronę serwisu i kontynuuje realizację sprawy urzędowej. Więcej informacji na stronie login.gov.pl
- 
                        + 1,4 mln największa liczba uwierzytelnień dziennie 
- 
                        20 sekund zajmuje potwierdzenie tożsamości w bankowości elektronicznej 
- 
                        + 512 mojeID dostępne dla klientów 12 banków komercyjnych, ok. 500 banków spółdzielczych 
 i SKOK im. F. Stefczyka
- 
                        w pełni online 
- 
                        30 lat doświadczenia KIR 
- 
                        zaufanie - Godło "Teraz Polska 2021"
- Digital Excellence Awards 2021
 
