mojeID w urzędzie
Dzięki integracji z tzw. węzłem krajowym (Login.gov.pl) mojeID może być wykorzystywane w ramach logowania do usług i serwisów administracji publicznej oraz zakładania i wykorzystywania Profilu Zaufanego. Usługa mojeID pozwala zrealizować online wszelkie formalności, które wcześniej wymagały potwierdzenia danych osobiście. Dzięki temu obywatel może zdalnie załatwić wiele spraw administracyjnych dostępnych online przez urzędy i serwisy administracji publicznej – od złożenia wymaganych wniosków i deklaracji po np. uzyskanie odpisu aktów z urzędu stanu cywilnego.
Obywatel, chcąc skorzystać z danej usługi publicznej w pełni online, loguje się do wybranego portalu administracji publicznej – wybierając węzeł krajowy (login.gov.pl) lub Profil Zaufany, w kolejnym kroku wybiera swoją bankowość elektroniczną z listy banków. Następnie po zalogowaniu do bankowości elektronicznej, w ramach procesu potwierdzania tożsamości, wyraża zgodę na przekazanie niezbędnych danych i automatycznie wraca na stronę serwisu i kontynuuje realizację sprawy urzędowej. Więcej informacji na stronie login.gov.pl
-
+ 1,4 mln
największa liczba uwierzytelnień dziennie
-
20 sekund
zajmuje potwierdzenie tożsamości w bankowości elektronicznej
-
+ 511
mojeID dostępne dla klientów 11 banków komercyjnych, ponad 500 banków spółdzielczych
i SKOK im. F. Stefczyka -
w pełni
online
-
30 lat
doświadczenia KIR
-
zaufanie
- Godło "Teraz Polska 2021"
- Digital Excellence Awards 2021